måndag 4 maj 2009

Uppdatering!

Äntligen är hemsidan (www.victoriacarlqvist.com) uppdaterad och med det kände jag att det var dags att börja blogga! Här kommer jag framför allt att visa bilder från mina senaste uppdrag, men det blir även lite inspiration och idéer.

I dagsläget handlar det mest om bröllopsfotograferingar, barn- & familjebilder, produkter, företagsbilder, musik, interiörbilder & "behind the scene-bilder" från när jag jobbar som assistent.

Vi börjar med det senaste som är från en fotografering igår då jag jobbade som assistent åt den underbara Juliana Wiklund på MoreThanWords. Denna gång var det en halvdagsfotografering åt
leksaksföretaget Oskar & Ellen.



För Juliana som är mamma åt 3 barn, var detta inget mer än en vanlig dag... Jag däremot var tämligen utmattad efter 4 timmar lek, skoj och hålligång. Att få barn att posera så som man vill, samtidigt som de ska vara glada, leka och hålla leksakerna vända åt kameran, är inte så lätt som man kan tro. Att se hur Juliana lyckas med allt detta, samtidigt som hon fotograferar, är som vanligt väldigt inspirerande och lärorikt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar